Βελτίωση των συνθηκών εξυπηρέτησης των ανάπηρων πολιτών κατά τη διάρκεια αεροπορικών ταξιδιών

Βελτίωση των συνθηκών εξυπηρέτησης των ανάπηρων πολιτών κατά τη διάρκεια αεροπορικών ταξιδιών

Η συνάντησή μου με την κ. Γιώτα Μυστρίδου, Station Manager της Goldair Handling του αεροδρομίου Μακεδονίας ήταν μια σημαντική συζήτηση γύρω από τη βελτίωση των συνθηκών εξυπηρέτησης κατά τη διάρκεια αεροπορικών ταξιδιών τόσο των ανάπηρων πολιτών όσο και των πολιτών με κινητικές δυσκολίες, όπως οι ηλικιωμένοι.

Η εμπειρία ενός αεροπορικού ταξιδιού μοιάζει με απόλαυση για έναν μη ανάπηρο πολίτη. Το ίδιο οφείλει να μοιάζει και για έναν ανάπηρο! Δυστυχώς, στα περισσότερα αεροδρόμια ανά τον κόσμο αυτός ο στόχος δεν έχει επιτευχθεί ή επιτυγχάνεται ημιτελώς με λύσεις που αν και προσφέρουν μια κάποια ευκολία, δεν αποδίδουν το σεβασμό που οφείλεται στους ανάπηρους πολίτες, καταπατώντας την έννοια της Ανεξάρτητης Διαβίωσης. Κι όμως, η step by step καθ’ όλα σωστή εμπειρία ταξιδιού είναι μία από τις θεμελιώδεις συνισταμένες της.

Γι’ αυτό το σκοπό αιτήθηκα από την εταιρεία Goldair Handling να προβεί σε μια σειρά βελτιώσεων στο Αεροδρόμιο Μακεδονίας, κατά τα υψηλά πρότυπα που η ίδια εταιρεία ακολουθεί στο Αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος, στην Αθήνα. Με την ευχή αυτά τα πρότυπα να ξεκινήσουν να εφαρμόζονται στη συνέχεια σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας.

  • Συνεχής ανανέωση των παρεχόμενων προς χρήση από τους ταξιδιώτες αμαξιδίων
  • Δια βίου εκπαίδευση και δέσμευση επανεκπαίδευσης, όταν κρίνεται αναγκαίο, του προσωπικού της εταιρείας με σκοπό την γνώση διαχείρισης κάθε συνθήκης την οποία καλούνται να αντιμετωπίσουν
  • Επαρκής κάλυψη ιδιαίτερων αναγκών κάθε πληθυσμιακής ομάδας ξεχωριστά.

Η δέσμευση της κ. Μυστρίδου αποτελεί ένα πράσινο φως που εύχομαι σύντομα να ανάψει με την επισημότητα και τον επαγγελματισμό που οφείλεται!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *